Jauh di sudut hati...

Sesungguhnya kehidupan ini telah disusun oleh Allah SWT teramat indah..justeru segala sesuatu yang mendatangi kita dalam pahit dan manis adalah ujian yang akan mendekatkan kita kepada maha pencipta...Semoga kita berpanjangan dalam iman kepada Allah SWT. Amin

Thursday, July 1, 2010

Kerana tekak poket binasa

Tidak terfikir aku makan kat kedai mamak kena sampai RM 50 untuk 2 orang. Sotong goreng RM 30 sepinggan, ketam sekor RM 10 (kecik gila) dah lah tak ada isi...mencekik darah...senarai harga pun tarakkk...dek  kerana letaknya kat bawah budget hotel aku menginap...dan lapar gila.. aku pun belasah jelah...orang punyalah ramai..lelaki perempuan..tua muda...terutama musim bola..sampai pagi penuh..

Itulah Pelita Samudra Nasi Kandar, Ampang (dekat Ampang Point)...pencekik darah aku n keluarga 2-3 hari ini...

2 comments:

  1. aritu masa kat beijing,borak ngan sepasang suami istri dari penang...dia bagi tips..kalo nak makan kat kedai nasi kandar..jgn ambik udang,sotong atau ketam(mmg mencekik darah)....kalo dtg ramai2...ambik lauk cara hidangan...pilih la ayam 2 ketul je ke(potong2kan)...kari ikan 2 potong gitu..n sayur2...dia kata itu lebih jimat..dari kita ambik untuk sepinggan sorang....x penah try lagi...gi penang aritu,x sempat ke restoran nasi kandar pun!!

    ReplyDelete
  2. huu..hu...ye ke...tobat dah...makan kat quantan RM 50 tu dah penuhhh meja...

    ReplyDelete

Apa kata anda....