Jauh di sudut hati...

Sesungguhnya kehidupan ini telah disusun oleh Allah SWT teramat indah..justeru segala sesuatu yang mendatangi kita dalam pahit dan manis adalah ujian yang akan mendekatkan kita kepada maha pencipta...Semoga kita berpanjangan dalam iman kepada Allah SWT. Amin

Friday, September 25, 2009

Selamat tinggal Ramadhan n Selamat datang Hari Raya Aidilfitri

Puhhhhhhhhhhh...................... lama bebo aku tak join blog. Sibuk dan malehhh.......malehhh nak mula takut tak memasak pulak kang....
Macam tak caye je aku ramadan dah abis.. tak puas lagi sembahyang tarawih.. dan bersahur.. entah2 tahun ni je ramadhan aku..sape tau..
Nak kira tak puas hati pose taun ni, memang tak puas hati .. sebab ramadhan baru2 ni aku tak berapa jaga mulut.. bergossip sokmo.. dan ada rasa menyampah kat "sorang makhluk " kat tempat keje coz perasan dia tu baguih sangat ...aku sampai meluat nak salam sebelum hari raye ari tu.. malas nak cite, tapi perbuatan makhluk tu memang "kureng ajaq"kat aku n kengkawan. Hangat hati aku pikir2 pasal tu... Senin ni aku nak puasa syawal.. nak cover mana2 lubang pada pose aku yg lalu....
Senin ni aku mule kerja... aku malas nak campur hal orang lain..baik aku buat hal aku... lantaklah apa orang nak kata coz la ni envo. kat tempat kerja aku memang buat aku n kak ami (orng plg baik kat office) meluat... kami dan nekat buat kerja sendiri dan jangan campur hal orang ... biar bos baru tau kehadirannya ke office hanya memecah belahkan staff .. lantik "kempetai2 jepun " dalam kalangan staff adalah satu perbuatan buduh... kak ami dah nekat isi borang tukar 2010 ni... aku pun nak caw coz dan 13 tahun aku kat tpt kerja tp x pernah wujud senerio buduh ini...daripada aku jadi orang yang rendah akhlak dan turut buduh... baik aku cari borang tukar dan bebaskan diri daripada makhluk2 yang berlagak pandai tapi pandir dan bodoh sombong...ha.....ha....ha....

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda....